Zoeken in deze blog

zondag 14 oktober 2012

Wandeling 6

Zo'n zondag, dat ik van alles wil doen (was opvouwen, offertes voor mijn website vergelijken, fietssleutel zoeken, telefoon ophalen en ook nog graag even pianospelen), maar ook het liefst de hele dag de krant wil lezen en verder in het prachtige boek  De Engelenmaker van Stefan Brijs (dat ik op aanraden van mijn schoonmoeder en mijn oudste zoon aan het lezen ben). Dat is zo'n dag dat mijn wandelprojectje wel een beetje onder druk staat. Als ik dan na de lunch mijn jas aantrek, begint het net te regenen. Dus heb ik de wandeling toch maar even uitgesteld tot het weer droog is.

Bussummerheide 14/10/2012

Het bos is nog helemaal nat als ik eraan kom. Maar als ik dan verder loop de heide op, dan schijnt ze zon me vol in mijn gezicht. Heerlijk is het! Ik zie er vaak een beetje tegenop om er in mijn eentje opuit te gaan, maar als ik het doe, vind ik het juist wel zo prettig. Het is een beetje of je je gedachten aan het uitlaten bent als je alleen de natuur intrekt.

Als ik weer thuiskom ben ik blij. Toch goed dat ik dit wandelproject op mijn blogje ben gaan zetten, want ik weet bijna zeker dat als ik dat niet had gedaan, dat ik dan toch niet was gegaan vandaag. En dat had toch zonde geweest.

Geen opmerkingen: