Zoeken in deze blog

dinsdag 9 oktober 2012

Nieuw thema; wandelen

Wandeling 9/10/12 Bussumerheide

Mijn voornemen van vandaag was om vanaf nu elke dag een wandelingetje van minimaal een half uur te maken. Te beginnen vandaag. Nu is zo'n wandelingetje geen verloren tijd; ik nam in gedachten mijn openingswoordje voor de training van morgen door en dat gaat eigenlijk beter dan wanneer ik achter mijn bureau blijf zitten. Bovendien knap ik er echt van op. Onderweg fotografeerde ik een mooie paddenstoel en bedacht me dat ik wel elke dag een foto van mijn wandelingetje op mijn blog zou kunnen plaatsen (eerst dacht ik aan Facebook, maar dat leek me een overkill. Hier is iedereen vrij om eens een kijkje te nemen en voor mij is het toch een goede structuur). Vast ook leuk, dat wordt natuurlijk een dagboek op zich. Ik ga het op zijn minst 40 dagen proberen heb ik bedacht (daar schrijf ik later nog wel eens over).

Geen opmerkingen: