Zoeken in deze blog

vrijdag 26 oktober 2012

Wandeling 17

Zo'n laatste vakantiedag is altijd een beetje tricky. Als je niet uitkijkt doe je niks omdat je bijna weggaat. Maar dat was vandaag zeker niet het geval. Direct na het ontbijt trok ik de stad in om een boek te scoren voor de terugreis, omdat ik het enige boek dat ik bij me had al uit had. Dat boek lukte niet, het was immers nog steeds die nationale feestdag, dus alle winkels waren dicht. Maar ik zag wel op de terugweg lockers in het station om de hoek. Dus brachten we daar onze koffers en wandelden voor de laatste keer over de brug (het was prachtig weer in Istanbul vandaag), maakten nog een tochtje met de boot naar de Aziatische overkant, aten een Kebab en toen we dat allemaal gedaan hadden was het pas tijd om de tram naar het vliegveld te pakken. Helemaal voldaan (ook omdat er nog ergens een huge Frappuccino in het programma zat) begonnen we aan de reis en inmiddels zijn we weer lekker thuis.

Geen opmerkingen: