Zoeken in deze blog

woensdag 31 oktober 2012

Wandeling 20 en 21

Gisteren had ik een trainingsdag van de opleiding Systemisch Transitiemanagement (www.s-tm.nl). Die worden gehouden bij Vroeg, een uitspanning tegenover Oud Amelisweerd in Bunnik. Een heerlijke plek waar je kunt eten (lekker biologisch), drinken en vergaderen, maar waar ook een bakkerij is is gevestigd. Het ruikt er altijd zalig naar vers brood en na elke trainingsdag ga ik met brood en lekkers naar huis. Tussen de middag wandelde ik er even onder de snelweg (A12) door en kwam daar bij Fort aan de Vechten. Die naam had ik wel eens gehoord, maar ik had me nooit gerealiseerd dat Vechten een plaatsnaam was. Wél dus. Zelf woon ik in de Gooi & Vechtstreek en mijn kinderen hebben daar vaak erg veel lol om. Vooral bij Politie Gooi & Vechtstreek. Grappige naam als je erover nadenkt.




Daar onder die snelweg door kwam ik een bordje tegen (zie foto) dat ik wel grappig vond. Je gaat meteen fantaseren (worden hier dingen opgegraven?), beelden van Indiana Jones, etc. Het is vast minder spannend, maar leuk vond ik het wel.



En vandaag ben ik met mijn verkouden hoofd alleen even naar mijn moeder gewandeld om het strijkwerk weg te brengen.

Geen opmerkingen: