Zoeken in deze blog

zondag 19 februari 2012

De aanleiding


Op 28 januari, de dag waarop ik mijn 50ste verjaardag vier, krijg ik van al mijn vrienden, familie en collega's een prachtig fietsboek waarin ieder een persoonlijke bijdrage levert in de vorm van een favoriete fietstocht of een fietsverhaal. Gelardeerd met foto's en kaarten is het een prachtig inspirerend geheel geworden. En bovendien krijg ik er een flink bedrag bij om voor mezelf een fiets te kopen. Ik geniet enorm van het boek, en de digitale versie die ik er van Ans achteraan krijg met nog meer bijdragen van al mijn dierbaren. En ergens te midden van dit alles bedenk ik dat het leuk zou zijn om te schrijven over mijn fietsavonturen. Om degenen die mij ertoe in staat gesteld en geïnspireerd hebben te laten meegenieten van wat ik meemaak. En - bedenk ik dan stiekem daarbij – als ik erover ga schrijven, dan zal ik ook moeten fietsen, dus het stimuleert me ook. En wie weet wat er nog meer opkomt als ik eenmaal aan het schrijven ben. Dus begin ik mijn blog met het eerste avontuur; een passende fiets kopen.

Geen opmerkingen: