Zoeken in deze blog

donderdag 2 augustus 2012

De Theetuin in Eemnes

Het wordt een beetje verslavend dat fietsen. Ik vind het heerlijk. Zelfs op relatief korte tochtjes maak je van alles mee. Dus stapte ik vanmiddag weer op mijn fietsje richting de Theetuin in Eemnes. Ik had er al meermaals over gehoord, maar was er nog nooit geweest.

Wat een verrassing. De theetuin bevindt zich op een onooglijke plek, is hartstikke groot en zeker niet bijzonder mooi. Maar was was het er druk. Zelfs op een bewolkte middag als vandaag.  En ik moet zeggen; ik heb me er prima vermaakt. Het is een heel relaxte plek met lekkere koffie en thee. De kippen rennen er (letterlijk) rond de tafeltjes. Het leek wel of ze tikkertje deden daar. En de musjes eten de overgebleven kruimels van de taartjes op.

Ik maakte van de gelegenheid gebruik om er mijn nieuwe fototoestel uit te proberen. Met superszoom. Ziehier het resultaat.

Met al dat fietsen (want ik maak inmiddels regelmatig een tochtje in de buurt) ben ik dit jaar al uitgerust voordat ik op vakantie ga. Dat is me lang niet meer gebeurd.

Geen opmerkingen: