Zoeken in deze blog

zondag 4 november 2012

Wandeling 23

Beverkoog, Alkmaar 4 november 2012
Een snel wandelingetje met een vriendinnetje tussen de middag op een super saai industrieterrein bij Alkmaar. Best lekker even als intermezzo op een hele leuke dag.

Ik was daar in Alkmaar bij het bedrijf Innercall voor een seminar over de film As it is in Heaven. Deze film draai ik vaak op avonden van een van onze trainingen, dus ik had hem al meermaals gezien. Al pratend met mijn deelnemers had ik er al wat laagjes in ontdekt, ik had er zelfs een boekje over gelezen, maar dat het zo'n - uitermate doorwrocht -  archetypisch verhaal was over een innerlijke reis, dat had ik toch nog niet zo op mijn netvlies. Het was een mooi degelijk seminar, gegeven door Eric Minten. Zijn tip om de film op korte termijn nog eens - met de kennis van vandaag - te gaan zien ga ik zeker opvolgen. Wat een leuke leerzame dag was het. Ik kan iedereen die gegrepen is door dit verhaal aanraden om eens zo'n workshop bij Eric te doen. Hij geeft er een paar per jaar. (www.innercall.nl)

Overigens zodra je binnenstapt bij het bedrijf van Eric, vergeet je dat je je op zo'n doods industrieterrein bevindt. We werden er warm onthaald.

Geen opmerkingen: