Zoeken in deze blog

zondag 11 november 2012

27, 28 & 29


Veel gewandeld afgelopen dagen. Geen hele grote afstanden, maar steeds korte stukjes van 1 à 2 kilometer. Ik ben er blij mee. Ondanks de grijze natte dagen van afgelopen week is het zó mooi buiten. Nu zijn de herfsttinten echt overal. In Bussum langs de Ceintuurbaan staan de beukenboompjes er prachtig rood bij en gisteren liep ik in Deventer in een parkje dat ook alle kleuren van rood naar bruin in zich had.

Midas, 11 november 2012
Vanmorgen liep mijn kat Midas met mij mee. Dat doet hij wel vaker, een klein stukje, maar deze keer ging hij helemaal mee tot in het bos. Piepend weliswaar, ik vermoed omdat hij het wel spannend vond; overal vogels, geritsel, bladeren én honden. Maar hij bleef een heel stuk bij me. Bij de hei ben ik omgekeerd, dat leek me wat al te vrijmoedig voor een kat. Het stikt daar van de honden en het is één grote open vlakte.

Ik ben benieuwd of dit avontuur de komende dagen herhaald gaat worden..

Geen opmerkingen: